Реалізація програми внутрішньої кредитної академічної мобільності на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти за спеціальністю 275 Транспортні технології («Авіаційний транспорт»)
З метою розширення загальних і професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в академії, підвищення конкурентоспроможності випускників академії на вітчизняному та міжнародному ринках освітніх послуг/праці, особистісних якостей учасників академічної мобільності, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня (вищої освіти) першого року навчання (денної форми), спеціальності 275 Транспортні технології, Михайлов Володимир Володимирович взяв участь у програмі внутрішньої кредитної академічної мобільності з «01»лютого по» 26» квітня 2024 р.
Відповідно до Положення про академічну мобільність здобувачів вищої освіти Льотної академії Національного авіаційного університету, договору про співпрацю щодо реалізації програм академічної мобільності між Льотною академією Національного авіаційного університету та Центрально-українським національним технічним університетом (№51/24-ф від 14 березня 2024 року), рекомендації кафедри льотної експлуатації та безпеки польотів (витяг з протоколу №18 від 29 травня 2024 р.), наказу директора ЛА НАУ від 17.06.2024 року №576/о аспірант був направлений на навчання за програмою внутрішньої академічної мобільності в Центрально-український національний технічний університет та зарахований слухачем вибіркової дисципліни «Нейротехнології та нейрокомпютерні системи».
Володимир успішно виконав програму академічної мобільності.
Під час академічної мобільності ознайомився та вивчив: класифікацію штучних нейронних сіток; набув уміння: розробляти нейронні мережі за допомогою різних нейронних сіток; використовувати синергетичний підхід; мультиагентні системи та нейрокомп’ютери при розв’язанні задач для автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
В період навчання отримав знання: методів колективного прийняття інженерних, технічних, наукових рішень; вибору топології штучних нейронних сіток; механізму навчання штучних нейронних сіток; синергетичного підходу; характеристик агентів мультиагентної системи; вимог щодо компетенції користувача; елементної бази нейрообчислювачів; апаратної реалізації елементів нейрологіки; можливих способів застосування та реалізації вибраної топології штучних нейронних сіток.
Та набув уміння: знаходити, обробляти й аналізувати інформацію, необхідну для ефективної професійної діяльності, у тому числі науково-дослідної діяльності; синтезувати власні алгоритми обробки інформації, використовуючи інтегровані середовища розробки програмних компонент; виявляти загальні недоліки та переваги різних нейронних сіток; використовувати механізм генетичної спадковості; формалізувати знання інтелектуалізованих роботів; будувати алгоритми тренування нейрон-фаззі-систем; створювати мультиагентні системи; реалізовувати нейрообчислювачі.
Завдяки реалізації програми академічної мобільності також набув соціальних навичок (softskills): проактивне бачення: здатність моделювати розвиток подій і обирати бажаний; ідентифікувати ключові фактори тієї або іншої ситуації, визначати як вони взаємодіють і які з них вимагають найбільшої уваги; здійснювати професійну комунікацію, ефективно пояснювати і презентувати матеріал, взаємодіяти в проектній діяльності;
розв’язання складних проблем; креативності, оригінальності та ініціативності; логічної аргументації, розв’язання проблем та формування ідей; здатність до використання сучасного програмного забезпечення для обробки, аналізу, представлення інформації, прийняття обґрунтованих фахових рішень; використання інформаційно комунікаційних технологій та сучасних пристроїв і гаджетів.
Висловлюємо щиру вдячність партнеру Центральноукраїнському національному технічному університету.
Завжди відкриті до реалізації спільних проєктів!
За інформацією координатора програми академічної мобільності
завідувача аспірантури Галини ПУХАЛЬСЬКОЇ