

Якість професійної підготовки фахівців з пошуку та рятування багато в чому залежить від того, наскільки ефективно і достовірно навчально-тренувальні заняття моделюють специфічні умови майбутньої діяльності. Навчально-тренувальний науково-дослідний центр пошуку і рятування, який сьогодні створюється в льотній академії відповідно до європейської практики і стандартів, повинен вирішити задачу формування всього спектру навичок і вмінь, необхідних для роботи рятувальником. Крім того, тут же передбачене тренування майбутніх пілотів діям, які забезпечують безпеку екіпажу і пасажирів при вимушеному приземленні поза аеродромом і навичкам виживання в різних географічних умовах.
На сьогодні центр, який створюється, має в своєму розпорядженні соціально - побутову інфраструктуру, зали, класи і полігони з природними зонами, що дозволяють моделювати специфічні умови аварійного приземлення літаків різного класу поза аеродромом: водоймою, лісовим масивом, місцевістю, що дозволяє моделювати фрагменти гірських, промислових та інших об'єктів. У складі центру функціонують такі спеціалізовані підрозділи:
- кафедра пошуку, рятування та авіаційної безпеки;
- тренажерний комплекс аварійно-рятувальних робіт, що включає:
- - тренажерний зал відпрацювання процедур аварійної евакуації та застосування аварійно-рятувального обладнання,
- - тренажерний зал верхолазної підготовки,
- - клас медичної допомоги,
- - тренажерний зал відпрацювання процедур вилучення постраждалих з аварійних транспортних засобів та надання медичної допомоги,
- - тренажерний зал відпрацювання процедур евакуації, пошуку та вилучення постраждалих з повітряного судна середнього класу;
- підрозділ пошуково-рятувальних собак;
- навчальний полігон відпрацювання навичок пошуку та рятування в завалах;
- навчально-тренувальний полігон автономного існування, виживання, пошуку та рятування на суші і на водній поверхні.


У процесі створення тренажерний комплекс спеціальної фізичної та психофізіологічної підготовки членів аварійно-рятувальних команд і тренажерний комплекс «Лабіринт».


Фахівці Української державної льотної академії працюють над вдосконаленням наявних можливостей центру та активно розвивають партнерські відносини із зацікавленими організаціями та інстанціями.
Створені і працюють громадські організації «Клуб Екстремаль» і «Клуб службової авіаційної кінології», а так само спільний з ГО «Червоний хрест» волонтерський загін першої допомоги.


Вибачте, сторінка в розробці.
Центр підготовки та перепідготовки авіаційного персоналу (ЦППАП) є структурним підрозділом Української державної льотної академії (УДЛА). ЦППАП є вищим навчальним закладом І рівня акредитації.
Центр підготовки та перепідготовки авіаційного персоналу вже багато років займається підготовкою авіаційних фахівців Украйни та іноземних держав, і накопичений досвід дозволяє нам організувати ефективний і якісний навчальний процес. Інструктора і викладацький склад нашого навчального закладу мають досвід польотів на літаках, тож Ви безперечно отримаєте необхідні знання та навички для безпечної експлуатації цивільних повітряних суден.
Основними задачами ЦППАП вважаються:
- забезпечення початкової підготовки приватних та комерційних пілотів;
- забезпечення періодичного навчання авіаційних фахівців пошуку та рятування у надзвичайних ситуаціях;
- перепідготовка льотних екіпажів та інженерно-технічного складу на інші типи літаків;
- підвищення кваліфікації льотних екіпажів, інструкторського складу та інженерно-технічного персоналу;
- забезпечення початкової підготовки льотного складу з англійської мови (І етап);
- забезпечення підготовки льотного складу з англійської мови і документів ІКАО (II етап) до польотів на міжнародних повітряних лініях;
- надання консультативної допомоги підприємствам та організаціям народного господарства з питань підготовки авіаційних фахівців.
Види підготовки
Приватний пілот PPL(A) – теоретична підготовка
Вимоги:
1) Вік: не менше ніж 17 років на момент отримання ліцензії приватного пілота.
2) Освіта: Атестат про повну загальну середню освіту. Ви повинні мати достатні знання з фізики, математики, щоб розуміти всі процеси, що відбуваються під час польоту літака та англійської мови.
3) Стан здоров’я: кандидат на навчання за програмою підготовки приватного пілота повинен відповідати вимогам медичного стандарту 2-го класу.
4) Тривалість курсу теоретичної підготовки – 128 години (23 робочі дні). Під час теоретичної підготовки вивчається 9 дисциплін і складаються відповідні іспити. Після успішного закінчення навчання видається відповідне свідоцтво про закінчення теоретичної підготовки.
В Льотній академії національного авіаційного університету є сертифікат схвалення UA.147.0019 з підготовки до технічного обслуговування (ТО) та екзаменування персоналу з ТО.
Організація проводить підготовку персоналу з ТО на типи повітряних суден (ПС) фахівців категорії В1.1. та В2:
- Теоретичну підготовку на ПС АН-32 (А,В,П), АН-26 та Л-410 УВП(Е)
- Практичну підготовку на ПС АН-26 та Л-410 УВП(Е)
Комерційний пілот СPL(A)/IR – теоретична підготовка
Вимоги:
1) Вік: не менше ніж 18 років на момент отримання ліцензії комерційного пілота.
2) Освіта: Закінчена середня або незакінчена вища. Ви повинні мати достатні знання з фізики і математики, щоб розуміти всі процеси, що відбуваються під час польоту літака та англійської мови.
3) Стан здоров’я: кандидат на навчання за програмою підготовки комерційного пілота повинен відповідати вимогам медичного стандарту 1-го класу.
4) Тривалість курсу теоретичної підготовки – 679,2 години (88 робочі дні). Під час теоретичної підготовки вивчається 9 дисциплін і складаються відповідні іспити. Після успішного закінчення навчання видається відповідне свідоцтво про закінчення теоретичної підготовки. По закінченню кандидати повинні пройти курс теоретичної підготовки за програмою перенавчання на повітряне судно практичної підготовки.
Підготовка транспортного пілота ATPL (A)
Вимоги:
1) Вік: не менше ніж 21 років.
2) Освіта: Власник CPL(A)/IR.
3) Стан здоров’я: кандидат на навчання за програмою підготовки комерційного пілота повинен відповідати вимогам медичного стандарту 1-го класу.
4) Тривалість курсу теоретичної підготовки – 402 години (53 робочі дні). Під час теоретичної підготовки вивчається 9 дисциплін і складаються відповідні іспити. Після успішного закінчення навчання видається відповідне свідоцтво про закінчення теоретичної підготовки.
Початкова підготовка з англійської мови для льотного складу до виконання польотів на міжнародних повітряних лініях.
Початкова підготовка льотного складу для виконання польотів на міжнародних повітряних лініях.
Періодична підготовка з англійської мови для льотного складу до виконання польотів на міжнародних повітряних лініях
Підготовка членів екіпажів повітряних суден інших відомств для польотів в цивільній авіації
Підготовка льотного складу до виконання авіаційно-хімічних робіт та авіаційно-хімічних робіт у лісовому господарстві
Підготовка пілотів до посади командирів повітряних суден
Аварійно-рятувальна підготовка членів екіпажу (літак)
Початкова підготовка членів екіпажів на ПС Як-18Т, НАРП-1, К-10 «СВІФТ», Cessna-172, Ан-2, Ан -12, Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32, Ан-74, Як-40, Як-42, Л-410, Іл-76 та їх модифікації
Періодична підготовка членів екіпажів на ПС Як-18Т, НАРП-1, К-10 «СВІФТ», Cessna-172, Ан-2, Ан -12, Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32, Ан-74, Як-40, Як-42, Л-410, Іл-76 та їх модифікації
Початкова підготовка бортпровідників на ПС Ан-24, Ан-26-100 та їх модифікації
Теоретична підготовка з технічного обслуговування згідно Part-147 на типи ПС Ан-26, Ан-32, Л-410 категорій В1 та В2
Контакти
Щоб зв'язатися з нами, використовуйте наступні контактні дані:
e-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел: (0522) 394-430
Навчання льотного складу:
Шалашенко Володимир Володимирович
тел: (0522) 394-430
Навчання інженерно-технічного складу:
Ковальов Олександр Миколайович
+38(050) 457-61-97
Інститут аеронавігації Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету створено в 1994 році з метою концентрації зусиль з підготовки фахівців ОПР нового покоління, орієнтованих на глибоке оволодіння міжнародними авіаційними стандартами і передової міжнародної практики забезпечення ефективної і безпечної аеронавігації. Інтеграція України в Євросоюз і вступ в 2004 році в європейську організацію безпеки повітряного руху Євроконтролю вимагає воістину революційних змін як у змісті, методиці навчання так і в самих підходах до його здійснення.
Освоєння нових технологій аеронавігаційного обслуговування в частині передпольотного брифінгу екіпажів повітряних суден, польотно-інформаційного обслуговування, роботи НОТАМ офісів, створення і підтримки інтегрованого пакета аеронавігаційної інформації, (включаючи аеронавігаційні карти, класифікацію та структуру повітряного простору, схеми і маршрути польотів повітряних суден), планування польотів та організації потоків, скорочення норм ешелонування та впровадження міжнародних підходів до визначення безпечних висот, підготовки, сертифікації персоналу та профілактики авіаційних подій, нарешті, розвиток в Україні об'єднаної цивільно-військової системи ОПР табагато інших на сьогодні набули першорядні пріоритети в навчанні і вимагають підготовки авіаційних фахівців на європейському рівні, здатних впровадити нововведення в максимально короткі терміни, скоординовано, ефективно і безпечно.
Для комплексної реалізації вищеназваних завдань, у складі інституту аеронавігації функціонують:
- Кафедра-центр «Інтенсивного вивчення іноземних мов»
- Центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів в системі обслуговування повітряного руху
- Навчально-дослідницький тренажерний центр обслуговування повітряного руху
- Навчальний центр пошуку і рятування