Перезарахування результатів навчання – це процес визнання компетентностей та результатів навчання, набутих у неформальній чи інформальній освіті.

Відповідно до Положення про визнання в Українській державній льотній академії результатів навчання, здобутих шляхом неформальної / інформальної освіти (затверджено Вченою радою академії від 29.01.2025 р., протокол №3), протягом 2024-2025 року здобувачами першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти академії в межах обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів було здійснено навчання: на освітній дистанційній платформі Servier Ukraine; з онлайн-профорієнтаційного курсу від проєкту IREX, Міністерства освіти і науки України; з онлайн-курсу від Освітньої агенції м. Києва, «Освітній хаб» та «Лінгва»; курсу від українського проєкту «ВУМ». Також у межах обов’язкових освітніх компонентів «Академічне письмо», «Інноваційні технології обробки економічної інформації», «Інформаційно-комунікаційні технології у вищій школі» та «Основи андрагогіки» було здійснено навчання на освітній платформі студії масових відкритих курсів онлайн Prometheus.

Відповідно до порядку зарахування результатів неформального та/або інформального навчання в академії, за підсумками визнання результатів неформального та/або інформального навчання:

  • - здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Інформаційний та проєктний менеджмент» Алісі Гавриловій, Євгенії Гаращенко та Анні Коваленко частково зарахується частина результатів навчання та окремі види навчальної роботи, передбачені обов’язковим компонентом «Інноваційні технології обробки економічної інформації»;
  • - здобувачці другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» Катерині Суханевич – передбачені обов’язковим компонентом «Інформаційно-комунікаційні технології у вищій школі»;
  • - здобувачам третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» Волковій Наталії, Олексію Моторному та Кудріну Федору, Андрію Дарієнку – передбачені обов’язковим освітнім компонентом «Академічне письмо» та вибірковою дисципліною «Основи андрагогіки»;
  • - здобувачам третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 275 Транспортні технології (авіаційний транспорт), освітньо-наукової програми «Транспортні технології в авіаційному транспорті» Івану Косівському, Максиму Кочерженку - передбачені обов’язковим компонентом «Академічне письмо».

Персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного здобувача вищої освіти академії формується з урахуванням здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду; ґрунтується на засадах індивідуальної професійної орієнтації та студентоцентризму.

За інформацією
доцента кафедри
інформаційних технологій
та авіаційних робототехнічних систем
Оксани Данилко
та викладача кафедри
педагогіки вищої школи
та соціально-гуманітарних дисциплін
Тетяни Тернавської